KeNYaLanG loVE

KeNYaLanG loVE

Tuesday, December 6, 2011

Takziah BuAT Keluarga My HubBy...

Pada 19/11/2011 tepat jam 12:45 tengah hari kami dapat khabar berita ttg pemergian kak gee ke ramatullah...masa tu aku baru nak bersiap utk g keje petang.My hubby lak sedang nyenyak tido..maklumlah baru balik keje mlm...aku gerak dia n informed ttg berita ini...dia terus bangkit n call adik beradik dia yng lain...aku terpaksa call en.patahe utk dapatkan EVL kerana kami akan bertolak ke Alor Setar secepat mungkin...selepas siap packing barang2 aku n anak2 terus memulakan perjalanan yg bakal mengambil masa lebih kurang 7 jam utk sampai ke Kedah...sepanjang perjalanan mmg kami diduga ngan keadaan jalan yang basah coz hujan....Alhamdulillah tepat jam 00:05hrs kami sampai juga...setibanya kami disane..kami disambut oleh adik beradik my hubby....suasana masa tu mmg pilu...aku terus dibawa utk melihat jenazah...terasa sedih sgt coz arwah mmg kakak ipar yang baik....sempat aku baca yassin n sedekahkan al-fatihah kpd arwah...semoga roh nya dicucuri rahmat....insyallah...

No comments:

Post a Comment