KeNYaLanG loVE

KeNYaLanG loVE

Tuesday, November 6, 2012

GERAMMMMM...

Slm....Selamat pagi klia....
mcmner aku nak mulakan ya...
aku cukup geram dengan hamba Allah ni...
aku tak kisah pun selama ni ape org nak mengata atau menghina aku..tapi rasanya sebagai manusia biasa aku berhak marah atau pertahankan hak aku...sampai bila aku harus bersabar.makin aku bersabar makin naik tocang lak korang....
aku bukan jenis manusia yang suka nak meluah perasaan dlm blog atau fb...aku sebenarnya x suka kongsi masalah aku...dan aku tak suka orang ambil tahu ttg peribadi aku..tapi kali ni aku kerana engkau hamba Allah aku terpaksa membina ayat dalam blog ni...kesabaran aku dah hilang rasanya...
ok..back to the story...
aku kalau bab keje cukup x suka berkira...dan utk pengetahuan kau...bukan aku yang suruh hantar cash kat bos...tapi bos yang suruh hantar..susah sgt ke nak hantar...sampai kau mengamuk2 dalam bilik operator n sampai mengadu kat io ttg aku...mcm ni ke kawan...so maknanya kawan tikam kawan lah ya....so sekarang ni aku tahu lah yang mana kawan n yang mana lawan.....TERIMA KASIH KERANA KAU KAWAN YANG MAKAN KAWAN....

No comments:

Post a Comment