KeNYaLanG loVE

KeNYaLanG loVE

Sunday, September 26, 2010

ArriVAl HaLL.....

Dari petang mmg keje berdua je ngan rusnani...dalam roster bln ni kami di kontrakkan keje bersama selama sebulan...orriiittt jer...aiman tak kisah...!!!!....nak kat bz kat cni tak juga...tapi tak tau nape rasa penat sgt...
keje mlm ni lak kak su srh aku siapkan roster utk next month...dia nak hantar ke pejabat...so terpaksalah dilla cover aku kat IA jap...bukan kejap jd nye tapi sampai kul 0000hrs gak aku menyiapkan tugasan yang di amanahkan...sambil2 tu aku kena ganti R.Yang kat VIP...kena bantu dia fax sume movement lak...takes time jugalah jawapnya...back to arrival story...mlm ni aku kena rehat dari 0300-0500hrs coz nani seperti biasa ada appoiment kat pintu 8...menjalankan tanggungjawap sbg ibu....(insyallah ya nani...jadilah ibu mithali)...
wadduuuhhh ...sejuk giler kat cni...mcm stay dlm peti ais...dah pakai baju berdouble pun masih terasa kesejukkan nyee...nak layan fb asyik hengggg je....sakit betul hati...so worst come to worst...layan lah blog yaaa....mengarang mcm nak buat esay masa zaman skool dulu...lepas mengarang,kira lah berapa patah perkataan...rindunye kat kekawan masa kat skool dulu....miz u all....

No comments:

Post a Comment