KeNYaLanG loVE

KeNYaLanG loVE

Thursday, September 30, 2010

tension...benggang...

aku benggang betui dgn betina2 yang tak reti jaga mulut ni...sikit2 nak mengadu...selama ni aku mmg bersabar dgn apa yang dah betina2 ni buat...tapi sebagai manusia biasa had kesabaran aku mmg berbatas...skg ni aku tak akan berlembut atau berdiam lagi...IF U WANT PLAY GAMES WITH ME...COME ON!!!!!!....THIS IS JUST BEGGINING!!!!!!!!....lepas ni jgn salah kan aku kalau apa yang korang buat kena batang idung korang sendiri...aku bukan jenis kaki ampu....aku cari rezeki yang halal utk keluarga aku...korang jgn ingat dgn cara mencari kesalahan org lain korang akan hepi...tapi harus ingatlah apa yang korang buat akan mendapat balasan dari ALLAH s.w.t...kekadang aku terfikir..korang ni tak ingat ALLAH ke???...kita sebagai perempuan dan bini serta mak ,jagalah mulut..tingkah laku serta maruah kita..kalau kita fitnah org ,tau tak bertapa berat nye hukuman yang bakal kita dapat dari ALLAH...mungkin korang ni cetek agama tu yang korang jadi mcm tu.aku yang baru masuk islam ni pun aku tahu hukum hakam dalam agama..so fikir2kan lah selagi ALLAH bagi peluang utk korang perbaiki diri...mcm yang en. bistaman selalu nasihatkan..check niat dan perbaharui niat kita...insyallah berkat hidup kita dunia akhirat...AMIN..

No comments:

Post a Comment